sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Villeilyä

En tiedä, onko se tämän kevät vai mikä on pistänyt mun pääni vähän sekaisin. Tänään lenkuralla mun emäntä valitti, että mä en tottele sitä enää yhtään. No minkäs teet, kun joka puolella on mielenkiintoisia ja ihania tuoksuja, joita sulanut lumi paljastaa. Ensin nuuskuttelen oikealla puolella tienpiennarta ja sitten havaitsen uuden tuoksun vasemmalla puolella tienpiennarta. Viuh vaan ja tempaisen vauhdilla sinne vasemmalle! Emäntä joutu pitämään mua välillä tosi lyhyellä hihnalla, kun olin mukamas niin villillä tuulella. No minkäs teet, kun mulla on niin herkkä nenä. Ja mä jätin tosi paljon hajuposteja muille koirille. Tosin emäntä sanoi, että loppupeleissä mun postit taisi olla pelkkää lämmintä ilmaa...

Tässä mä autan kaupungin puutarhuria silppuamalla pitkiä risuja.

Ja sitte me käytiin yksillä synttäreillä, jossa oli näin iso pallo. Vähänkö mua sapetti, kun mä en saanut otetta siitä. Lopulta mä hermostuin tuolle pallolle ja haukuin sen.

2 kommenttia:

  1. Määkin jätän merkkejä muille kulkijoille. Katos, kun ihmisillä on feisbuukki niin meillä koirilla on smellsbuukki. Sinne kun kirjoittaa niin toisetkin tietää kuka tästä kulki.

    Nyt oon tuoreen maan kunniaksi alkanut taas kaapia maata asioinnin päälle. Siinä lehdet ja mullat lentää, kun kunnolla rapsuttaa. Äippä valittaa, että sotkeudun. Mua ei haittaa, kunhan en vaan joudu suihkuun.

    t. Olli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mäkin raavin takajaloilla tosi raivokkaasti maata asioinnin jälkeen! Ja ajattelin mainitakin siitä seuraavassa postauksessa. Sammaleet vaan lentää, kun meikäpoika levittelee niitä "smellsbuukki"-tuoksija. Me pojat ollaan semmosia.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!